Επειδή υπάρχουν πολλά ερωτήματα για τα βήματα που απαιτούνται για αξιολόγηση μαθητή/τριας από το ΚΕΣΥ, περιγράφουμε συνοπτικά τη διαδικασία, όπως αυτή περιγράφεται στον Ν. 4547/2018 και την Υπουργική Απόφαση 211076/ΓΔ4/13-12-2018: Βήμα 1ο: Ο γονέας / κηδεμόνας ή το σχολείο ή διαπιστώνει ότι κάποιος μαθητής εμφανίζει εκπαιδευτικές ή ψυχοκοινωνικές ανάγκες – δυσκολίες. Οι ανάγκες – δυσκολίες ενδέχεται να διαπιστώνονται και από τη διερεύνηση αναγκών που διενεργεί το ΚΕΣΥ.
Σχετικές δημοσιεύσεις
-
-
Αποχαιρετισμός της Διευθύντριας του 31ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων “Κώστας Βάρναλης”
Αγαπητοί μαθητές, αγαπητοί συνάδελφοι, γονείς και φίλοι, αποχαιρετούμε μια περίοδο της ζωής μας που έχει γεμίσει... -