Επειδή υπάρχουν πολλά ερωτήματα για τα βήματα που απαιτούνται για αξιολόγηση μαθητή/τριας από το ΚΕΣΥ, περιγράφουμε συνοπτικά τη διαδικασία, όπως αυτή περιγράφεται στον Ν. 4547/2018 και την Υπουργική Απόφαση 211076/ΓΔ4/13-12-2018: Βήμα 1ο: Ο γονέας / κηδεμόνας ή το σχολείο ή διαπιστώνει ότι κάποιος μαθητής εμφανίζει εκπαιδευτικές ή ψυχοκοινωνικές ανάγκες ? δυσκολίες. Οι ανάγκες ? δυσκολίες ενδέχεται να διαπιστώνονται και από τη διερεύνηση αναγκών που διενεργεί το ΚΕΣΥ.
Σχετικές δημοσιεύσεις
-
Ευχαριστήριο του 31ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων προς τον κ. Βασίλειο Τσιούτσια
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές του 31ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες... -
Ευχαριστήριο του Συλλόγου Διδασκόντων, των Μαθητών και της Διεύθυνσης του 31ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων
Ο Σύλλογος Διδασκόντων, οι μαθητές και η Διεύθυνση του 31ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων εκφράζουν τις θερμές... -
Ημερήσια Εκπαιδευτική Εκδρομή του 31ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων στον Άγιο Βησσαρίωνα Πύλης
Μέσα σε κλίμα χαράς, ενθουσιασμού και ξεγνοιασιάς, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του 31ου Δημοτικού Σχολείου...