Το Σχολείο μας Τίμησε την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου!

Με υπερηφάνεια και την πρέπουσα μεγαλοπρέπεια, το 31ο Δημοτικό Σχολείο συμμετείχε στην παρέλαση για τον εορτασμό της εθνικής μας επετείου της 25ης Μαρτίου.

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας παρέλασαν με σταθερό βήμα και αγωνιστικό παλμό, τιμώντας τους ήρωες του 1821. Την ομάδα του σχολείου μας συνόδευσε η κ. Δήμητρα Ντέρη

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας για την εξαιρετική τους εμφάνιση και το ήθος που επέδειξαν, εκπροσωπώντας επάξια το σχολείο μας!

Χρόνια Πολλά σε όλους!

Σχετικές δημοσιεύσεις