Τη Παρασκευή 24 Απριλίου το σχολείο μας συμμετείχε με τις τάξεις Δ,Ε,ΣΤ στον αγώνα δρόμου 1000 μέτρων αγοριών / κοριτσιών που έγινε στις εγκαταστάσεις του ΤΕΦΑΑ Τρίκαλων. Τα κορίτσια στο ομαδικό τερμάτισαν στην έκτη θέση και τα αγόρια την Τρίτη θέση φέρνοντας έτσι στο σχολείο μας το πρώτο χάλκινο μετάλλιο ..Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη προσπάθεια τους και συνεχίζουμε με τους αγώνες στίβου τη Παρασκευή 22 Μαΐου στο γήπεδο Τρίκαλων. Τα παιδιά συνόδευσαν οι Γυμναστές Δήμητρα Ντέρη και Μίλτος Θεοχάρης καθώς και οι δάσκαλοι Γρηγόρης Κακούσης, Ελένη Ρούσσα,…
Περισσότερα