Επίσκεψη γνωριμίας της ΣΤ΄ Τάξης στο 9ο Γυμνάσιο!

Την Τρίτη 19 Μαΐου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ Τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια πολύ σημαντική επίσκεψη στο 9ο Γυμνάσιο, στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασής τους στην επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης.

Εκεί μας υποδέχθηκε θερμά η Διευθύντρια του Γυμνασίου, κ. Αμαλία Ηλιάδη. Η κ. Ηλιάδη μίλησε στα παιδιά για τις αλλαγές που φέρνει το Γυμνάσιο, τις νέες προκλήσεις, αλλά και τις όμορφες εμπειρίες που τα περιμένουν. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τις απορίες, τους προβληματισμούς και τους φόβους τους, κάνοντας πολλές ενδιαφέρουσες ερωτήσεις, οι οποίες απαντήθηκαν με υπομονή και σαφήνεια.

Στη συνέχεια, ακολούθησε ξενάγηση σε κάποιες από τις αίθουσες και τους χώρους του σχολείου. Τα παιδιά πήραν μια πρώτη γεύση από το νέο τους καθημερινό περιβάλλον, γεγονός που μείωσε το άγχος τους και τους γέμισε με προσμονή για το νέο τους ξεκίνημα.

Ευχαριστούμε θερμά τη Διευθύντρια, κ. Αμαλία Ηλιάδη, καθώς και το προσωπικό του 9ου Γυμνασίου για τη ζεστή φιλοξενία και την πολύτιμη ενημέρωση!

Σχετικές δημοσιεύσεις