Την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026 το σχολείο μας πήρε μέρος στους Πανθεσσαλικούς αγώνες στίβου με συμμετοχή 14 παιδιών από τα τμήματα Ε1, Ε2 και ΣΤ. Τα παιδιά αγόρια,κορίτσια συμμετείχαν στα παρακάτω αγωνίσματα: 60 μέτρα ταχύτητα, 600 μέτρα,μήκος,ύψος,και μπαλάκι!!Η προσπάθεια τους ήταν αξιόλογη και αξιέπαινη. Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Δήμητρα Ντέρη ΠΕ11και Θεοχάρης Μίλτος ΠΕ11.
Συμμετοχή στους Πανθεσσαλικούς αγώνες στίβου