Επειδή υπάρχουν πολλά ερωτήματα για τα βήματα που απαιτούνται για αξιολόγηση μαθητή/τριας από το ΚΕΣΥ, περιγράφουμε συνοπτικά τη διαδικασία, όπως αυτή περιγράφεται στον Ν. 4547/2018 και την Υπουργική Απόφαση 211076/ΓΔ4/13-12-2018: Βήμα 1ο: Ο γονέας / κηδεμόνας ή το σχολείο ή διαπιστώνει ότι κάποιος μαθητής εμφανίζει εκπαιδευτικές ή ψυχοκοινωνικές ανάγκες ? δυσκολίες. Οι ανάγκες ? δυσκολίες ενδέχεται να διαπιστώνονται και από τη διερεύνηση αναγκών που διενεργεί το ΚΕΣΥ.
Σχετικές δημοσιεύσεις
-
Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2025-2026)
Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2025-2026 -
Αποχαιρετισμός στον εκλεκτό συνάδελφο Θανάση Τριανταφύλλου
Με ιδιαίτερη συγκίνηση και βαθιά εκτίμηση, ο Σύλλογος Διδασκόντων, οι μαθητές και ο Σύλλογος Γονέων και... -
Ευχαριστήριο του 31ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων προς τον κ. Βασίλειο Τσιούτσια
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές του 31ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες...