Oι νοσηλεύτριες της 1ης ΤΟΜΥ Τρικάλων, Βλησσάρη Ειρήνη και Γκουγκουμάτη Κων/να, πραγματοποίησαν ενημερωτική δράση με θέμα «Τρώω έξυπνα! Νιώθω καλά!» στους μαθητές του 31ου Δημοτικού Τρικάλων, με τη διενέργεια ομιλίας -παρουσίασης και βιωματικών δράσεων ? παιχνιδιών. Σκοπός της παρέμβασης ήταν η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την αξία της διατροφικής αγωγής. Η ορθή και ισορροπημένη διατροφή αποτελεί προϋπόθεση για τη σωστή νοητική, πνευματική, σωματική και ψυχική ανάπτυξη των παιδιών. Η διατροφική εκπαίδευση είναι προτιμότερο να πραγματοποιείται στα πρώτα στάδια της παιδικής ζωής, καθώς καθορίζει τις μετέπειτα συνήθειες στην ενήλικη…
ΠερισσότεραΗ Γ΄τάξη στο Λαογραφικό Μουσείο και στο Αθλητικό Μουσειο Τρικάλων
Συγχαρητήρια στον μαθητή μας, Δημήτρη Ελευθερίου, για το χάλκινο μετάλλιο στην κολύμβηση! Καλή συνέχεια Δημήτρη!
Συγχαρητήρια στη μαθήτριά μας Αποστολία Γκιντίδη για το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία του ομαδικού σύγχρονου χορού! Καλή συνέχεια Αποστολία!
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!
Η Διευθύντρια, ο Σύλλογος Διδασκόντων, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας εύχονται σε όλους Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!
Περισσότερα