Τη Τρίτη, 28 Απριλίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια πολυαναμενόμενη εκπαιδευτική επίσκεψη στην πρωτεύουσα, την Αθήνα. Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Νατάσα Γκουζιώτη και Δήμητρα Ντέρη. Πρώτος σταθμός της επίσκεψής μας ήταν η Βουλή των Ελλήνων. Εκεί μας υποδέχθηκε θερμά η βουλευτής Τρικάλων, Μαρίνα Κοντοτόλη, η οποία συνομίλησε με τα παιδιά και τα καλωσόρισε στο Κοινοβούλιο. Κατά τη διάρκεια της παραμονής μας: Ξεναγηθήκαμε στην ιστορική αίθουσα «Ελευθέριος Βενιζέλος», όπου γνωρίσαμε σημαντικές πτυχές της σύγχρονης ιστορίας μας. Είχαμε τη μοναδική ευκαιρία να…
Περισσότερα