Την Παρασκευή 8 Μαΐου 2026, η έκτη τάξη του σχολείου μας γέμισε μουσική και νέες εικόνες! Είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε την κ. Ευγενία, την κ. Δήμητρα και τον κ. Δημήτρη, καθηγητές από το Μουσικό Γυμνάσιο, οι οποίοι επισκέφθηκαν τους μαθητές μας για μια ξεχωριστή ενημέρωση. Οι εκπαιδευτικοί παρουσίασαν στα παιδιά τον κόσμο των μουσικών οργάνων, δίνοντάς τους την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το επιβλητικό τρομπόνι, το παραδοσιακό κανονάκι και το γλυκόφωνο κλαρίνο. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν ακούγοντας ζωντανά τις διαφορές στον ήχο και τη λειτουργία του κάθε οργάνου. Παράλληλα,…
Περισσότερα